Ultimele stiri

BREAKING: OMD renunță la logo-ul propus pentru promovarea stațiunii Mamaia

sursa foto: Colaj Info Sud-Est

Primăria a anunțat prin intermediul unui comunicat de presă faptul că OMD renunță la logo-ul propus pentru promovarea stațiunii Mamaia, după ce în presa locală au apărut mai multe articole care demonstrează faptul că logo-ul respectiv este similar cu logo-ul unui complex rezidențial din Spania

Comunicatul integral:

„OMD: Renunțăm la logo-ul propus de agenție. Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidențial din Spania
Referitor la similitudinea dintre logo-ul propus pentru promovarea stațiunii Mamaia și alte branduri turistice facem următoarele precizări:

În primul rand, le mulțumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului.
Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse și servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică.
OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.
Procesul de selectie al logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesioniști, tocmai din acest motiv.
Reluăm procesul de selecție al logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea ședință AGA.
Contăm pe sprijinul publicului și al presei, pentru că ne dorim cu toții același lucru: un brand atractiv și original pentru Mamaia.
În același timp, rugăm reprezentanții presei să corecteze informațiile inexacte care exprimă eronat faptul că OMD a plătit deja pentru identitatea vizuală”, se arată în comunicat.

Context:

Noul logo la stațiunii Mamaia este o imagine vectorială ce poate fi descărcată cu doar câțiva euro de pe internet, arată Info-Sud-Est.ro. Primăria și firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată” și ”fără criterii de exclusivitate. Spre exemplu, de pe freepik.com logo-ul poate fi descărcat în schimbul a 15 euro. Firma care a vândut brandul recunoaște că imaginea este ”preluată” pentru că a fost constrânsă de timp, conform publicației locale dobrogealive.ro.

Mai multe detalii aici.

Alte articole

06 apr. 2024 11.36 am

După acuzațiile lansate de deputatul USR Stelian Ion împotriva primarului Constanței, potrivit cărora Vergil Chiţac şi-ar fi dat acordul pentru distrugerea a mii de metri pătraţi de plajă în…

04 mai 2022 2.22 pm

  1 kilogram de ketamină, 300 de grame de cocaină, 21 de grame de cannabis, 25 de grame de amfetamină, 7 grame de hașiș, 200 de comprimate de ecstasy, precum și timbre LSD au fost găsite de…

27 feb. 2021 6.43 pm

  Primarul Constanței, Vergil Chițac, a ieșit public, la 24 de ore după retragerea proiectului de hotărâre, ce prevede regulamentul parcărilor, de pe ordinea de zi suplimentară a ședinței…

11 feb. 2022 9.55 am

  Consiliul Local Constanța a fost convocat, vineri, 10 februarie, într-o ședință extraordinară. Pe ordinea de zi se află un singur proiect de hotărâre, cel privind aprobarea bugetului local…

01 aug. 2021 12.34 pm

  Felicia Ovanesian, city managerul municipiului Constanța, l-a numit „marțafoi” pe senatorul USR de Constanța, Remus Negoi. Ovanesian a mai spus despre Remus Negoi că „se bagă în seamă…

02 mart. 2021 5.00 pm

  Marți, Biroul de Informare și Relații Publice al DNA a făcut precizări în legătură cu proiectul în valoare de 750 de milioane de euro pentru extinderea plajelor de pe litoralul Mării…