Ultimele stiri

Stațiunea Mamaia are o nouă identitate de brand

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand. Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii.

Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii.

Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu.

Sloganul asociat noii imagini a stațiunii „Unde distracția întâlnește marea”, exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii ca loc de distracție și oferta sa reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizată.

Această nouă identitate caută să scoată în evidență esența destinației turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge și, în același timp, consecvența în valorificarea tradiției sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregătește să-și îmbogățească oferta și să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunța la farmecul care a consacrat-o.

Ne dorim ca lansarea acestei identități de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viața stațiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziționări față de turiști și a evoluat, în ultimii ani, către o nișă destul de îngustă, de la o stațiune a familiei și a amintirilor din vacanță pentru generații întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi și festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinație, sub același brand, ambele categorii de turiști și o gamă largă de experiențe diferite. După investițiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câștigat 30 de hectare de plajă, dar și hoteluri și restaurante la standarde internaționale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare și pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Lansarea noii identități de brand, care va susține eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce stațiunii i-a fost oferită și distincția „Destinația anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în fața turiștilor aflați pe litoral și constănțenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, a făcut câteva precizări privind un element de grafică din identitatea vizuală a brandului.

Ca urmare a contractării serviciilor de identitate vizuală, manual de identitate vizuală, realizare siglă și manual de identitate vizuală, atribuite societății Blue Sky Advertising SRL, am stabilit un brief care să stea la baza proceselor de creație.

Ca atare, ne-au fost prezentate, în prima etapă, nouă variante de vizualuri, niciunul dintre acestea nefiind validat pentru construirea brandului. În cea de-a doua etapă am primit trei variante, în stiluri diferite, cea aleasă fiind și cea anunțată public astăzi, 14 iulie.

Menționăm că, în conformitate cu informațiile furnizate de societatea Blue Sky Advertising SRL, deținem licență și drepturi de utilizare pentru toate elementele grafice prezentate. Acestea au fost achiziționate de pe o platformă de profil, fără criterii de exclusivitate, urmând ca toate drepturile să fie transferate Organizației de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța. Totodată, subliniem faptul că acest element grafic a stat la baza construirii identității vizuale a OMD Mamaia-Constanța, urmând să fie declinat în scopul promovării stațiunii.

Conform documentelor depuse în procesul de achiziții publice, societatea Blue Sky Advertising SRL are experiență în construirea identității vizuale și a promovării unora dintre cele mai mari festivaluri din România”, se arată în comunicat.

Alte articole

08 mai 2023 10.40 am

Echipele RAJA intervin astăzi pentru executarea lucrărilor de remediere a avariei survenite pe conducta de distribuție, cu diametrul de 600 mm, de pe strada T4 din  Mamaia Sat, potrivit unui comunicat…

13 aug. 2022 12.46 pm

  În cursul zilei de ieri, 12 august 2022, primarul vremelnic și ocazional al Constanței, Vergil Chițac, alături de un personaj necunoscut, a organizat o întâlnire cu presa, într-un perimetru…

12 mart. 2022 11.54 am

  Consiliul Local Constanţa a fost convocat într-o ședință extraordinară, sâmbătă, 12 martie, de la ora 11:00, în Sala „Remus Opreanu” a Consiliului Județean Constanța. Aici puteți…

22 nov. 2022 7.05 pm

Constanța are de astăzi un nou regulament al parcărilor. Consilierii municipali s-au reunit în ședință extraordinară și au aprobat noul regulament, cu amendamentele propuse de consilierii USR…

10 iun. 2022 12.21 pm

  Consiliul Local Constanța a fost convocat, vineri, într-o ședință extraordinară, în format online. La ședință au fost prezenți 24 de consilieri din 27. Primarul Vergil Chițac a anunțat…

23 mart. 2024 3.45 pm

Partidul AUR, filiala Constanța, a organizat sâmbătă, 23 martie, evenimentul de prezentare a candidaților pentru alegerile locale din județul Constanța. De asemenea, George Simion a anunțat că…