Trenul IRN 1922 care circula pe ruta Oradea – Constanța a pierdut miercuri două vagoane cu pasageri pe traseu. La jumătatea drumului, o defecțiune la sistemul de cuplare a făcut ca ultimele două vagoane să se desprindă, în mers. Trenul a ajuns în următoarea stație fără ele, iar locomotiva s-a întors apoi după cele pierdute.
Călătorii au ajuns la destinație cu o întârziere de peste patru ore.
Trenul InterRegio de noapte IRN 1922 a continuat să ruleze cu doar o parte din garnitură, în timp ce vagoanele desprinse au rămas blocate pe traseu, cu pasageri în interior. Se pare că un cârlig de cuplare s-a rupt, provocând separarea garniturii.
Potrivit unui călător intervievat de HotNews.ro, trenul a fost dus cu vagoanele rămase până în stația Bănița, după care locomotiva s-a întors pentru a recupera vagoanele rămase pe traseu.
Au dus trenul așa la prima stație (Bănița), apoi locomotiva s-a întors să ia celelalte două vagoane”, a relatat martorul.
CFR Călători a confirmat incidentul într-un comunicat oficial, menționând că defecțiunea tehnică a fost identificată la sistemul de cuplare al unuia dintre vagoane. Ulterior, în stația Craiova, vagonul afectat a fost înlocuit pentru a permite continuarea călătoriei în condiții de siguranță.
Trenul IRN 1922 care circula pe ruta Oradea – Constanța, a plecat din stația Banița cu o întârziere de 248 de minute, cauzată de o defecțiune tehnică apărută la unul dintre vagoane. Problema a fost identificată la sistemul de cuplare al vagonului, iar în stația Craiova, din motive de siguranță și pentru a asigura continuarea călătoriei în condiții optime, vagonul afectat a fost înlocuit cu un alt vagon. Cerem scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate şi le mulţumim pentru înțelegere”, a transmis compania.