Ultimele stiri

(VIDEO) Imaginile zilei. Sute de tineri așteaptă trenul în soare, pe cod roșu de caniculă, în gara Costinești. CFR: „Regretăm situația și transmitem scuze”

Sursă foto: captură video Facebook/Reporter Neptun TV

Imaginile zilei, la Costinești. Sute de tineri, majoritatea participanți la festivalul „Beach, Please!”, au fost nevoiți să aștepte trenul în soare și pe o căldură insuportabilă. Oficialii CFR afirmă că regretă situația și transmit scuze.

În imaginile surprinse pe peronul haltei din staţiunea Costineşti se văd sute de tineri care aşteaptă trenul în soare, unii dintre ei pe jos sau pe bordura care mărgineşte linia de cale ferată, în condiţiile în care nu există copertină şi niciun loc cu umbră în staţia de cale ferată de pe litoral.

@davviddd21 #foryou #fyp ♬ sunet original – david➰

@vancy_vans Beach Please last day✌🏼 #mareatecheamalaea #5pasidebine #cineecunoi ♬ Păi naa – Babasha & Ministerul Manelelor


Menționăm cu județul Constanța se află astăzi, 15 iulie, sub cod roșu de caniculă: Constanţa şi alte judeţe intră sub cod roşu de caniculă. Temperaturile ajung la 42 de grade – recomandări pentru populaţie

Oficialii CFR afirmă că regretă situaţia şi transmit scuze, subliniind că halta Costineşti, alături de cea de la Neptun, se află într-un proces de modernizare, contractul fiind semnat în luna mai şi având un an termen de finalizare.

Regretăm situaţia semnalată de dumneavoastră şi transmitem scuze întregului grup de călători, care este nevoit, în această perioadă cu temperaturi ridicate, să aştepte sosirea trenului în aer liber, pe un peron fără copertină. După cum am informat în luna mai a acestui an, atât halta Costineşti Tabără, dar şi Neptun, au intrat în programul de modernizare, contractele fiind semnate în data de 15 mai a acestui an. Ambele obiective feroviare au, din acest an, finanţare asigurată, pentru modernizare, din fonduri nerambursabile prin Programul Transporturi”, transmite CFR, luni.

Compania precizează că lucrările sunt realizate de o asociere de firme româneşti, care are ca termen de implementare a contractului de 12 luni, dintre care 4 luni pentru elaborarea proiectului tehnic şi 8 luni pentru execuţia propriu-zisă a lucrărilor.

Ne dorim ca această asociere de firme româneşti să reuşească finalizarea lucrărilor conform termenului din contract, iar din sezonul estival viitor să le putem oferi călătorilor condiţii mai bune pentru aşteptarea trenurilor”, menţionează reprezentanţii CFR.