Reprezentanții companiei TAROM au anunțat crearea unei adrese de e-mail speciale pentru ca pasagerii afectați de anularea zborurilor din 8 iulie să poată trimite cererile și documentele necesare pentru a obține despăgubiri.
Într-o declarație oficială, compania a explicat că situația a fost cauzată de un număr mare de declarații individuale de inaptitudine pentru zbor ale personalului navigant, ceea ce a dus la anularea mai multor zboruri regulate. TAROM a subliniat că această situație a fost independentă de voința și acțiunile companiei.
Pentru a ajuta pasagerii afectați, TAROM a oferit alternative de călătorie și a menținut contactul direct cu aceștia pentru a furniza informații detaliate despre reprogramarea zborurilor, rambursări sau alte opțiuni disponibile.
Pentru a facilita procesul de compensare, a fost creată adresa de e-mail dedicată despagubire8iulie@tarom.ro. Pasagerii pot trimite cererile și documentele necesare la această adresă pentru a obține despăgubiri, conform Regulamentului EC 261/2004.
Compania TAROM a menţionat că pasagerii afectaţi de aceste anulări pot trimite solicitarea de compensare la adresa de e-mail dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro. , unde trebuie să transmită următoarele informaţii:
Nume şi prenume pasager
Număr de zbor
Copia biletelor de călătorie şi codul rezervării
Dacă este cazul, dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport
Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)
Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :
Nume şi prenume beneficiar cont
Denumirea băncii
Sucursala
Adresa băncii
Iban
Cod SWIFT/BIC
Monedă cont
Compania TAROM a mai anunţat că îşi cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat şi depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situaţie îl are asupra planurilor lor de călătorie.
Pentru informaţii suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro .
TAROM a anunţat marţi dimineaţă că a ajuns la un acord cu reprezentanţii personalului navigant pentru derularea operaţiunilor în regim normal, după ce luni zeci de curse au fost anulate din cauza ”indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului”: Pasagerii TAROM care au avut zborurile anulate vor fi despăgubiți cu sume cuprinse între 250 şi 600 de euro