Ultimele stiri

Afacerile cu apocalipsa: Fraţii Tate îşi fac buncăr de 3,9 milioane de dolari la Bucureşti – va avea și o bară de striptease

Ron Hubbard, considerat cel mai mare constructor de buncăre subterane din lume, face afaceri în România. Antreprenorul texan, fondatorul Atlas Survival Shelters, a dezvăluit într-un interviu pentru The Times că proiectează în prezent un complex de 3,9 milioane de dolari în București pentru influencerii Andrew și Tristan Tate, inculpați în dosare de trafic de persoane și viol atât în România, cât și în Marea Britanie.

Buncăr de lux pentru frații Tate

Potrivit lui Hubbard, adăpostul subteran va include zece dormitoare, spații de locuit separate și chiar o sală de recreere cu bară de striptease. „Nu am decât cuvinte de laudă pentru Tristan. Este profesionist, politicos, convingător”, a spus constructorul, care a prezentat jurnaliștilor un videoclip cu el în Aston Martin-ul de 2,1 milioane de dolari al fratelui mai mic Tate.

Despre Andrew, Hubbard a fost mai rezervat: „Este în lumea lui. El este OG. Nu poți vorbi cu OG”.

De la Texas în întreaga lume

La 61 de ani, Ron Hubbard a transformat businessul adăposturilor antiatomice într-o industrie globală. Fost fabricant de oțel, a lansat compania Atlas în 2011, iar astăzi produce circa 300 de buncăre pe an în fabrica sa din Sulphur Springs, Texas – cea mai mare unitate de acest tip din lume.

Prețurile variază de la 20.000 de dolari pentru o capsulă din oțel până la complexe personalizate de peste 5 milioane de dolari, complet echipate cu instalații sanitare, sisteme de filtrare împotriva radiațiilor nucleare, biologice și chimice, panouri solare și spații de relaxare.

Clienți celebri și marketing agresiv

Hubbard se mândrește că a vândut buncăre unor miliardari din topul mondial, membri ai familiilor regale din Orientul Mijlociu și chiar lui Mark Zuckerberg, care ar fi investit 270 de milioane de dolari într-un adăpost subteran în Hawaii. De asemenea, numele lui a apărut în legătură cu Kim Kardashian, într-un episod din reality-show-ul „Keeping Up With The Kardashians”.

Cu peste două milioane de urmăritori pe rețelele sociale, Hubbard transformă promovarea buncărelor într-un spectacol. Biroul său din Texas, decorat cu păpuși Trump, pălării MAGA și arme de foc, este folosit frecvent ca decor pentru filmări.

Cererea pentru buncăre a crescut după pandemia de Covid, invazia Rusiei în Ucraina și tensiunile din Orientul Mijlociu. În SUA, piața pregătirilor pentru „sfârșitul lumii” a ajuns la 11 miliarde de dolari anual, potrivit unui sondaj din 2023.

Nu vând un produs. Vând un sentiment – supraviețuire, siguranță, exclusivitate și raritate”, spune Hubbard.

De la Texas până în Polonia, Elveția sau Dubai, miliardarii și influenceri cumpără adăposturi antiatomice, iar Hubbard vede chiar un viitor pe Marte pentru afacerea sa: „Oamenii nu pot trăi la suprafață acolo, dar sub pământ este foarte bine”.

Lasati un comentariu