Ziua de luni a început cu nervi, disconfort și multă nemulțumire în rândul constănțenilor care au așteptat zadarnic autobuzele CT BUS. Greva de avertisment declanșată între orele 07:30 și 09:30 i-a prins pe mulți pe picior greșit, în ciuda faptului că a fost anunțată din timp de sindicate și de companie.
În marea majoritate a stațiilor din oraș, oamenii au venit în speranța că vor putea prinde un autobuz. Unii nu știau că este grevă, alții sperau că măcar câteva curse vor circula. Pensionari, salariați și studenți s-au trezit blocați în miezul unei dimineți toride, fără niciun mijloc de transport, transpirați, iritați și revoltați pentru a putea ajunge unde aveau nevoie.
Pe rețelele sociale, tonul a fost mult mai dur. Multe reacții au acuzat administrația orașului și managementul companiei CT BUS de incompetență gravă, lipsă de respect față de cetățeni și neglijență sistematică.
Așa arată un oraș în colaps! Este aproape imposibil să bagi transportul public în faliment…acolo ai monopol…incompetența trebuie să fie la un nivel foarte ridicat…
„Oamenii au programari la medici merg la servici, se întorc, nu e corect!”
Nemulțumirile nu se limitează doar la grevă. Unii călători reclamă și calitatea scăzută a serviciului oferit de CT BUS în mod curent.
Ar trebui și noi, călătorii, să facem grevă – să nu mai bage nimeni bilet până nu se schimbă condițiile! Autobuzele vin foarte rar, unele sunt murdare, galbene, nu sunt igienizate cum trebuie, nu au ventilatoare de aer, este foarte cald înăuntru și miroase urât. Există doar un compostor în tot autobuzul”, a spus un călător.
De cealaltă parte, sunt și constănțeni care sunt de acord cu demersul angajaților.
Bravo salariaților companiei de transport”
„Vă suntem alături, mult succes in revendicări!”
Într-un mesaj oficial, conducerea CT BUS a transmis scuze publicului, recomandând utilizarea altor mijloace de transport în intervalul afectat:
Regretăm disconfortul creat și vă recomandăm să găsiți metode alternative de transport pentru călătoriile pe care intenționați să le faceți în intervalul orar menționat.”