Societatea PATRIMONIU CONSTANTA LITORAL S.R.L., cu sediul în Constanţa, Str. Ștefan cel Mare Nr.15, anunţă selecţie de dosare, în vederea participării la interviu pentru ocuparea unor posturi de: agent de securitate – Compartimentul securitate și siguranță, gestionar, Compartimentul financiar-contabil, muncitor calificat-electician, lăcătuş mecanic de întreţinere şi reparaţii universale, secretară – Serviciul administrativ. Detaliile se regăsesc în prezenta informare și pe website-ul oficial al Cazinoului la secțiunea dedicată.
Agent securitate
Candidaţii pentru postul de agent securitate trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Condiţii generale:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România
- cunoaște limba română scris și vorbit
- are vârsta minima reglementată de prevederile legale
- are capacitate deplină de exercițiu
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate
- nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătura cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii speciale:
- Să fie absolvenți de studii medii
- Bune abilități de comunicare
- Să aibă experiență în domeniu de cel puțin 3 ani
- Să dețină atestat de agent de securitate și pază
În vederea selecţiei, candidaţii vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente :
- Diploma de studii (copie conform cu originalul);
- Actul de identitate (copie conform cu originalul);
- Carnet de muncă/Adeverinţe de vechime (copie conform cu originalul);
- CV (în original);
- Adeverinţă medicală (în original);
- Cazier judiciar (în original).
Dosarele se depun la punctul de lucru situat în municipiul Constanța, Bd. Elisabeta nr.4, clădire CAZINO, până la data de 13.07.2025, de marți până duminică – între orele 10.00-17.00. Dosarele se pot transmite și în format electronic la adresa hr@cazinoul.com.
- Interviul se va organiza la o dată ce va fi comunicată după selecția dosarelor.
- Relaţii suplimentare: telefon 0726603740.
Gestionar
Candidaţii pentru postul de gestionar trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Condiţii generale:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România
- cunoaște limba română scris și vorbit
- are vârsta minima reglementată de prevederile legale
- are capacitate deplină de exercițiu
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate
- nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătura cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii speciale:
- Să fie absolvenţi de minim studii medii şi să deţină diplomă în domeniu;
- Să deţină permis de conducere categoria B;
- Să dețină cunoștințe în domeniul operării pe calculator (cunoașterea programelor Microsoft Office-Word, Exel, etc)
- Constituie avantaj vechimea în activități similare.
- Aptitudini bune de comunicare, atenție distributivă, cunoștințe de contabilitate primară, aptitudini de calcul matematic;
- Aptitudini de lucru în echipă, punctualitate;
- Aptitudini de a lucra cu documente;
- Abilități bune de organizare a timpului și activităților;
- Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri;
- Spirit de inițiativă;
- Deschidere spre a învăța lucruri noi.
În vederea selecţiei, candidaţii vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente :
- Diploma de studii (copie conform cu originalul);
- Actul de identitate (copie conform cu originalul);
- Carnet de muncă/Adeverinţe de vechime (copie conform cu originalul);
- CV (în original);
- Adeverinţă medicală (în original);
- Cazier judiciar (în original).
Dosarele se depun la punctul de lucru situat în municipiul Constanța, Bd. Elisabeta nr.4, clădire CAZINO, până la data de 17.07.2025, de marți până duminică – între orele 10.00-17.00. Dosarele se pot transmite și în format electronic la adresa hr@cazinoul.com.
- Interviul se va organiza la o dată ce va fi comunicată după selecția dosarelor.
- Relaţii suplimentare: telefon 0726603740.
Muncitor calificat-electician, lăcătuş mecanic de întreţinere şi reparaţii universale
Candidaţii pentru postul de gestionar trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Condiţii generale:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România
- cunoaște limba română scris și vorbit
- are vârsta minima reglementată de prevederile legale
- are capacitate deplină de exercițiu
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate
- nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătura cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiții speciale:
- Să fie absolvent de minim studii medii şi să deţină diplomă de calificare în domeniu;
- Vechime într-o activitate similară cel puțin 2 ani;
- Să deţină permis de conducere categoria B;
În vederea selecţiei, candidaţii vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente :
- Diploma de studii (copie conform cu originalul);
- Actul de identitate (copie conform cu originalul);
- Carnet de muncă/Adeverinţe de vechime (copie conform cu originalul);
- CV (în original);
- Adeverinţă medicală (în original);
- Cazier judiciar (în original).
Dosarele se depun la punctul de lucru situat în municipiul Constanța, Bd. Elisabeta nr.4, clădire CAZINO, până la data de 17.07.2025, de marți până duminică – între orele 10.00-17.00. Dosarele se pot transmite și în format electronic la adresa hr@cazinoul.com.
- Interviul se va organiza la o dată ce va fi comunicată după selecția dosarelor.
- Relaţii suplimentare: telefon 0726603740.
Secretară
Candidaţii pentru postul de secretară trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Condiţii generale:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România
- cunoaște limba română scris și vorbit
- are vârsta minima reglementată de prevederile legale
- are capacitate deplină de exercițiu
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate
- nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătura cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii speciale:
- Să fie absolvenți de studii medii
- Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) și a altor programe specifice activității.
- Bune abilități de comunicare, eficient atât verbal, cât și în scris, cu colegii, clienții și partenerii/colaboratorii.
- Noțiuni de secretariat, birotică, circuitul documentelor, arhivare pentru gestionarea eficientă a documentelor, a programărilor și a sarcinilor curente
- Preluarea și transmiterea mesajelor, redactarea documentelor, gestionarea corespondenței, organizarea întâlnirilor, etc.
- Să fie vorbitor de limba engleză nivel avansat;
- Constituie avantaj cunoașterea unei a doua limbi straine;
În vederea selecţiei, candidaţii vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente :
- Diploma de studii (copie conform cu originalul);
- Actul de identitate (copie conform cu originalul);
- Carnet de muncă/Adeverinţe de vechime (copie conform cu originalul);
- CV (în original);
- Adeverinţă medicală (în original);
- Cazier judiciar (în original).
Dosarele se depun la punctul de lucru situat în municipiul Constanța, Bd. Elisabeta nr.4, clădire CAZINO, până la data de 13.07.2025, de marți până duminică – între orele 10.00-17.00. Dosarele se pot transmite și în format electronic la adresa hr@cazinoul.com.
- Interviul se va organiza la o dată ce va fi comunicată după selecția dosarelor.
- Relaţii suplimentare: telefon 0726603740.