Ultimele stiri

Oamenii de afaceri estimează că postările lui Călin Georgescu au costat peste 50 de milioane de euro. Șucu: „Înainte de a vota, mi-aș dori să cunosc cine investește toate sumele acestea”

Omul de afaceri Dan Șucu a afirmat miercuri, în cadrul unei conferințe de presă la Palatul Parlamentului, că oameni de afaceri estimează cheltuieli de peste 50 de milioane de euro pentru campania lui Călin Georgescu pe platforme precum TikTok , deși candidatul la prezidențiale a afirmat anterior că nu a avut o campanie finanțată.

Dacă vorbim de sprijinul financiar pentru finanțarea unei campanii, eu, personal, ca om de afaceri și majoritatea celor care sunt aici prezenți, noi lucrăm cu sute de mii de clienți, mesajul nostru comercial ne străduim să ajungă cât mai eficient posibil și cât mai puțin alterat către sute de mii de oameni, cam ceea ce se întâmplă și în zona politică”, a declarat Dan Șucu.

De asemenea, a afirmat că oamenii de afaceri cunosc costurile.

Noi cunoaștem costurile normale de transmitere a peste 100 de milioane de postări într-o zi. Și estimăm că ce s-a cheltuit până acum depășește 50 de milioane de euro. Sunt zile în care, după calculele noastre simple, se cheltuie peste trei milioane de euro, doar pe postări. E netransparent”, a mai spus el.

Dan Șucu a mai declarat că ar vrea să știe cine plătește.

Eu, înainte de a vota, mi-aș dori să cunosc cine investește toate sumele acestea, pentru că trebuie să fim în cunoștință de cauză când votăm. Probabil că autoritățile române trebuie să divulge ce se întâmplă acolo și cine, pentru că altfel rămânem la părerea că pot exista oameni extrem de controversați care sunt în spatele acestor sume de bani. Aici nu există o părere, nu sunt alarmist, noi suntem oameni care construim, dar costurile de comunicare sunt clare”, a conchis omul de afaceri.

Anterior, echipa de comunicare a candidatului independent Călin Georgescu a transmis că nu a fost o campanie finanțată și că s-a bazat pe voluntari și susținători din țară.

Lasati un comentariu