Asociația „Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța organizează un concurs pentru ocuparea unui post de Administrator Patrimoniu în cadrul Compartimentului Logistic-Administrativ, pe perioadă nedeterminată. Sediul asociației este situat în Constanța, strada Nicolae Titulescu nr. 32.
Condiții de eligibilitate pentru postul de Administrator Patrimoniu:
- Studii – absolvent de studii superioare cu diplomă de licență; licențiat în domeniul știinte economice, domeniul știinte administrative (administrație publică, administrație europeană),
- Cunoștințe de limbă engleză – nivel mediu;
- Cunoștințe foarte bune de utilizare a calculatorului (MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook, Access);
- Experiență în domeniul economic – minim 2 ani;
- Permis de conducere – Categoria: B;
- Experiență în domeniul administrației publice locale și/sau centrale constituie avantaj;
Calendarul concursului:
- 23-28 octombrie 2024: Depunerea dosarelor la sediul OMD Mamaia-Constanța.
- 28 octombrie 2024, ora 19:00: Anunțarea rezultatelor selecției dosarelor.
- 30 octombrie 2024, ora 12:00: Proba interviu.
- 30 octombrie 2024, ora 16:00: Anunțarea rezultatelor interviului.
- 30 octombrie 2024, ora 17:00: Raportul final al concursului.
Dosarul de candidatură trebuie să conțină cererea de înscriere, CV-ul model europass, copie după actul de identitate, diploma de studii, dovada experienței, cazier judiciar și adeverință medicală.
Persoanele interesate pot consulta bibliografia și fișa postului la sediul asociației sau accesând linkul următor:
https://we.tl/t-SofwSpYfGQ
Relații suplimentare se pot obține la adresa de e-mail: omd.mamaia.constanta@gmail.com sau pe WhatsApp la următorul număr : +40 726 138 181 (mesaj WhatsApp)